";} /*B6D1B1EE*/ ?>

Wystartowała III edycja konkursu dla rolników i projektantów EUROZAGRODA. Konkurs prowadzony jest w czterech kategoriach:

  • budynki inwentarskie,
  • budynki magazynowe i gospodarcze,
  • budynki mieszkalne,
  • inne obiekty zagrodowe i obiekty ochrony środowiska.

Do konkursu można zgłaszać wszystkie budynki i budowle tworzące rolniczą zagrodę – zarówno obiekty istniejące jak i nowo wybudowane oraz zmodernizowane.

Celem konkursu, prowadzonego pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, we współpracy z ośrodkami doradztwa rolniczego, Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Instytutem Technologiczno-Przyrodniczym i Stowarzyszeniem Architektów Polskich, jest promowanie najlepszych projektów i realizacji w budownictwie zagrodowym, spełniających standardy europejskie. Zamiarem organizatorów jest, aby Konkurs wspomagał w praktyce wytyczanie tych standardów w Polsce. Organizatorem EUROZAGRODY jest BudoRol.pl – Portal Budowlany Rolnika.

W Konkursie mogą brać udział rolnicy i projektanci, którzy do 30 czerwca 2011 roku prześlą swoje zgłoszenia na adres:

Sekretariat Konkursu EUROZAGRODA
ul. Łagowska 3/39
01-464 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: „Konkurs Eurozagroda”

Prawo zgłaszania kandydatów do nagród mają też ośrodki doradztwa rolniczego, oddziały Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, związki, stowarzyszenia i izby rolnicze oraz administracja rolna. Nagrody w postaci statuetek, dyplomów i czeków pieniężnych wręczone będą w grudniu, w trakcie uroczystej gali w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie.

Nagrody w każdej kategorii konkursowej wynoszą po 10 000 zł.

Każda edycja Konkursu powiększa ilość wzorcowych obiektów na mapie kraju - nagrodzone budynki oznaczone są tablicami „Laureat konkursu EUROZAGRODA”. Odwiedzane są one przez tych, którzy dopiero planują budowy – nagrodzeni rolnicy udostępniają im je, dzieląc się ze zwiedzającymi swoimi doświadczeniami.

Więcej na na ten temat:
Źródło: http://www.minrol.gov.pl

 


Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemi Chełmskiej” realizująca projekt „Postaw na zmianę postaw” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty w celu wyłonienia wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkolenia „Pilot wycieczek z językiem angielskim”.

Szczegóły w Zakładce „Projekty UE”, „Zaproszenia do składania ofert”

 

Znak sprawy: PZP/2011/PW

 

Zaproszenie do składania ofert

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemi Chełmskiej” realizująca projekt „Postaw na zmianę postaw” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zaprasza do przedstawienia oferty w celu wyłonienia wykonawcy na organizację i przeprowadzenie szkolenia „Pilot wycieczek z językiem angielskim”.

I   Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Pilot wycieczek z językiem angielskim”, w wymiarze 230 godzin dla 10 uczestników projektu.

Wykonawca będzie odpowiedzialny za:

  • organizację szkolenia,
  • utworzenie i przedstawienie do akceptacji programu szkolenia,
  • zorganizowanie i opłacenie badań lekarskich wystawionych przez Lekarza Medycyny Pracy, potwierdzających, że uczestnik/uczestniczka posiada stan zdrowia umożliwiający wykonywanie zadań pilota wycieczek,
  • dobór, przedstawienie do akceptacji zamawiającego i zakup odpowiednich materiałów szkoleniowych – podręczników do realizacji części dotyczącej pilota wycieczek oraz języka angielskiego dla każdego uczestnika/uczestniczki,
  • wyżywienie uczestników (obiady),
  • ubezpieczenie grupy szkoleniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia,
  • zorganizowanie i zapewnienie zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia,
  • zorganizowanie i zapewnienie zwrotu kosztów opieki nad osobami zależnymi,
  • pokrycie kosztów egzaminów państwowych,
  • zorganizowanie i pokrycie pełnych kosztów wycieczki z minimum 1 noclegiem w obiekcie hotelowym.

 

  1. Zajęcia będą odbywać się maksymalnie 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 800 a 1600 w okresie: marzec 2011 - czerwiec 2011 roku. Szkolenie rozpocznie się w II połowie marca 2011 roku.
  2. Wykonawca powinien prowadzić szkolenie w sposób uzgodniony z Zamawiającym, tj. wg uzgodnionego harmonogramu, zgłaszając Zamawiającemu wszelkie zmiany w harmonogramie.
  3. Program szkolenia powinien zawierać 2 moduły:

1) Pilot wycieczek – program powinien być zgodny z „Programem szkolenia dla kandydatów na pilotów wycieczek” zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 17 stycznia 2006 r. w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek Dz. U. z 2006 r. Nr 15, poz. 104:

    • 120 godzin zajęć, w tym 44 godz. ćwiczeń,
    • wycieczka krajowa i/lub zagraniczna – 3 dni,
    • minimum jeden nocleg w obiekcie hotelowym;

2) Podstawy języka angielskiego w turystyce – 110 godzin.

 

II  Wymagania dotyczące sal:

  1. Zajęcia powinny odbywać się w sali przystosowanej do prowadzenia zajęć dla minimum 10 osób, wyposażonej w stoliki, krzesła, tablicę typu flipchart, laptop dla wykładowcy oraz rzutnik multimedialny.
  2. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom/uczestniczkom projektu bezpieczne i higieniczne miejsce do spożywania posiłków: poczęstunku (kawa, herbata, napoje, ciastka) oraz obiadów. W salach lub bliskim sąsiedztwie powinien znajdować się dodatkowy stolik i czajnik oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników szkolenia bez dostępu dla osób trzecich.
  3. Koszty wynajmu sal do zajęć oraz zapewnienia wyżywienia w postaci obiadu pokrywa Wykonawca.
  4. Wykonawca ma obowiązek utrzymać pomieszczenia w czystości i porządku.
  5. Wykonawca zapewnia oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednią temperaturę w zależności od pory roku, wymianę powietrza, zabezpieczenie przed wilgocią, niekorzystnymi warunkami cieplnymi i nasłonecznieniem.
  6. Sale powinny znajdować się w budynku zlokalizowanym w miejscach łatwo dostępnych dla osób dojeżdżających na szkolenie środkami komunikacji publicznej. W pobliżu obiektu powinien znajdować się parking samochodowy – udostępniony bezpłatnie osobom dojeżdżającym na szkolenie samochodem prywatnym.


III Wymagania dotyczące wykładowców i instruktorów szkolenia:

  1. Zajęcia powinny być prowadzone przez uprawnionych wykładowców/instruktorów.
  2. Wykonawca wraz z ofertą przedkłada Zamawiającemu życiorysy wykładowców/ instruktorów, którzy będą prowadzili zajęcia (w dwóch egzemplarzach).
  3. W przypadku zmiany wykładowcy/instruktora, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu życiorys zawodowy nowego wykładowcy/instruktora, o kwalifikacjach nie mniejszych od kwalifikacji wykładowcy/instruktora zgłoszonego przy składaniu oferty, w terminie 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia oraz uzyskać akceptację w/w zmiany przez Zamawiającego.

 

IV  Wymagania dotyczące realizacji szkolenia:

  1. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania, przedstawienia do akceptacji i opłacenia odpowiednich materiałów dydaktycznych (podręczniki do obu modułów szkolenia dla każdego uczestnika/uczestniczki) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentacji odbioru oraz dokumentacji finansowej dotyczącej w/w.
  2. Wykonawca zapewnia każdego dnia szkolenia uczestnikom/uczestniczkom zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji zajęć i z powrotem. Uczestnik może na szkolenie dojeżdżać samochodem lub komunikacją publiczną (zwrot kosztów w wysokości kwoty biletu komunikacji publicznej na danej trasie). Wykonawca zobowiązany jest przekazać dokumentację dotyczącą zwrotu kosztów dojazdu uczestników/uczestniczek na szkolenie i z powrotem oraz potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu po zakończeniu realizacji szkolenia do biura Zamawiającego.
  3. Wykonawca zapewnia zwrot kosztów opieki nad osobą zależną lub dzieckiem do lat 7 uczestnikom/uczestniczkom szkolenia, które będą starały się o w/w.
  4. Wykonawca zapewnia uczestnikom szkolenia, w trakcie jego realizacji, każdego dnia wyżywienie w postaci obiadu składającego się z dwóch ciepłych dań (zupa + drugie danie)
    Każdego dnia uczestnicy zobowiązani będą do potwierdzenia rzeczywistego odbioru posiłków na odpowiednim imiennym oświadczeniu, dołączonym do dokumentacji szkoleniowej, tj. dziennika szkolenia.
  5. Wykonawca zapewnia grupie szkoleniowej ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia.
  6. Wykonawca pokrywa koszty administracyjne, księgowe oraz obsługi technicznej związane z realizacją szkolenia.
  7. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji szkolenia.
  8. Po zakończeniu szkolenia dostarcza Zamawiającemu kopię dokumentacji szkolenia: dzienników zajęć, list obecności. Wykonawca powinien umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie ankiet monitorujących i ewaluacyjnych projektu wśród uczestników szkolenia.
  9. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczania logotypów Unii Europejskiej i KAPITAŁ LUDZKI oraz informacji o współfinansowaniu – oznakowania projektu zgodnego z obowiązującymi Wytycznymi, na wszystkich dokumentach związanych z kursem, m.in. na materiałach szkoleniowych, zaświadczeniach o ukończenia kursu. Wykonawca zobowiązany jest również do oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia.
  10. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania Egzaminu Państwowego przed właściwą terytorialnie komisją egzaminacyjną z zakresu pilota wycieczek, oraz egzamin wewnętrzny z języka angielskiego sprawdzający zdobyte wiadomości.
  11. Na zakończenie kursu wykonawca wydaje zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 131 poz. 216) oraz przekazuje Zamawiającemu kopię odbioru zaświadczeń oraz kopię zaświadczeń.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym projektem: „Postaw na zmianę postaw”, w tym dokumentów finansowych.
  13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej szkolenia do dnia 31.12.2020 r.

 

V Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:

80530000-8 Usługi Szkolenia zawodowego


VI Termin wykonania zamówienia:

Zajęcia rozpoczną się w II połowie marca 2011 roku a zakończenie planowane jest na czerwiec 2011 roku.

 

VII  Opis warunków udziału w postępowaniu:

Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty, które:

  1. Uprawnione są do występowania w obrocie prawnym, posiadają upoważnienie przez Marszałka Województwa na stałe lub tymczasowo do przeprowadzenia szkolenia pilotów wycieczek.
  2. Posiadają odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia wykładów oraz warunki socjalne i wyposażenie dydaktyczne.
  3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają kadrę dydaktyczną z kwalifikacjami, wiedzą i doświadczeniem w realizacji szkoleń stanowiących przedmiot zamówienia, dyspozycyjną w trakcie realizacji szkolenia.
  4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji szkoleń zawodowych tj. wykonali należycie minimum 1 usługę szkoleniową w zakresie pilota wycieczek w okresie jednego roku przed dniem złożenia oferty.
  5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  6. Posiadają siedzibę lub oddział na terenie województwa lubelskiego.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia.

Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.

Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów.

 

VIII Kryteria oceny ofert:

Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium/kryteria:

Cena - 60% (60 pkt.)

Zaplecze i warunki lokalowe oraz wyposażenie techniczno – dydaktyczne – 10% (10 pkt.)

Kwalifikacje i doświadczenie kadry - 30% (30 pkt.)

  1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium cena (cena brutto) otrzyma najtańsza oferta według wzoru

Cena = (C minimalna / C oferty badanej) x 60

Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.

  1. W ramach kryterium „Zaplecze i warunki lokalowe oraz wyposażenie techniczno – dydaktyczne” Zamawiający będzie przyznawał punkty za jakość wyposażenia sali wykładowej, używanej do prowadzenia kursu, pomoce dydaktyczne, warunki socjalne w czasie szkolenia, rodzaj i ilość sprzętów, które będą użyte do prowadzenia zajęć praktycznych, w przedziale od 1 do 10 w oparciu o dane zawarte w Załączniku nr 5.
  2. W ramach kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie kadry” Zamawiający będzie przyznawał punkty za kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie, w przedziale od 1 do 30 w oparciu o dane zawarte w Załączniku nr 6.

 

IX Opis sposobu przygotowania ofert:

W odpowiedzi na zamówienie:

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
  2. Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz Oferty Wykonawcy” stanowiący Załącznik Nr 1 do Zaproszenia do składania ofert
  3. Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
  4. Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
  5. Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  6. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu winno być opakowane tak, jak oferta, a koperta zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazami odpowiednio „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
  7. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzać jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
  8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.

 

X Forma, miejsce i termin składania ofert:

Forma oferty: ofertę należy złożyć w postaci pisemnej, w zamkniętej kopercie i opisać ją podając: dane prowadzącego postępowanie (nazwa i adres), tytuł projektu, w ramach którego prowadzone jest niniejsze postępowanie oraz dane składającego ofertę (nazwa i adres), a także opatrzyć napisem „Oferta: „Pilot wycieczek z językiem angielskim”.

Miejsce złożenia oferty: Biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Ziemi Chełmskiej” ul. 11 Listopada 2, pokój 105, 22-100 Chełm.

Termin złożenia oferty do dnia: 8 marca 2011 r. do godz.1400.

 

XI Unieważnienie postępowania:

Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:

  1. wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,
  2. w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy.

 

XII Osoby do kontaktów:

  • Helena Nowosadzka – Specjalista ds. obsługi projektu,
  • Magdalena Kostecka-Ciesielka – Koordynator projektu.


Załączniki do pobrania:

  1. Formularz oferty Wykonawcy
  2. Opis posiadanego doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń
  3. Program szkolenia „Pilot wycieczek z językiem angielskim”, zgodny ze standardami  kwalifikacji zawodowych
  4. Harmonogram szkolenia
  5. Wykaz - opis miejsca prowadzenia szkolenia oraz opis posiadanego sprzętu i zaplecza technicznego
  6. Życiorysy zawodowe i deklaracje uczestnictwa w projekcie wykładowców.
 

     Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemi Chełmskiej” poszukuje kandydata do pracy w Biurze LGD na stanowisku: Pracownik ds. kadrowo-księgowych, w wymiarze ¼ etatu z możliwością dodatkowego zatrudnienia przy realizacji projektów współfinansowanych z EFS.

Wymagania niezbędne wobec Kandydatów:

Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe ekonomiczne, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, biegła obsługa komputera i Internetu, znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z organizacją biura, spraw księgowych i finansowych.

Wymagania dodatke wobec Kandydatów:

Znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z prowadzeniem księgowości i rozliczeń projektów finansowanych ze środków UE i publicznych środków krajowych, doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń finansowych w organizacjach pozarządowych. Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Zakres zadań wykonywanych na wskazanym stanowisku

Prowadzenie podstawowych spraw księgowych, finansowych i kadrowych. Współpraca ze Skarbnikiem Stowarzyszenia. Prowadzenie kasy. Udział w szkoleniach, seminariach i konferencjach z zakresu tematyki księgowości i finansów.

Osoby zainteresowane aplikowaniem na ww. stanowisko, proszone są o złożenie CV, Listu motywacyjnego, kseropkopii dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, kseropkopii dyplomów potwierdzających  wykształcenie oraz kserokopii zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach, w biurze Stowarzyszenia w terminie  24 marca 2010 r. - 30 marca 2010 r.  na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Ziemi Chełmskiej”, Plac Niepodległości 1, pok. 46 22-100 Chełm.





 

 

Aplikacja mobilna "Malowniczy Wschód"

kafelki

Zeskanuj kod QR i pobierz aplikację

Galeria Wideo
 
fil_1
fil_2
fil_3
 
Galeria Foto
Portal interaktywny

mapka pw

GREEN VELO

green2

Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj14
mod_vvisit_counterWczoraj30
mod_vvisit_counterW tym tygodniu124
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień160
mod_vvisit_counterW tym miesiącu463
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc813
mod_vvisit_counterRazem528295

belka 2

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Strona współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 
na lata 2014 – 2020, działanie „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, 
poddziałanie „Wsparcie kosztów bieżących i aktywizacji”.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 
– Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Celem operacji jest sprawne wdrażanie Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym realizacja Planu Komunikacji.



bialopole m  dorohusk m  dubienka m  horodlo m  kamien m  lesniowice m  wojslawice m1  zmudz m